sobota, 4 marca 2017

Wiosenne inspiracje


Wiosna bez bociana się nie obędzie. U mnie powstały aż dwa. Szukając inspiracji na moje boćki natknęłam się na zatrzęsienie ilustracji z bobasami. Myślę, czemu nie? Temat chodliwy ;) 
W końcu trzeba coś urozmaicać i tworzyć dekoracje do wykorzystania na inne gazetki. Bobasów nie przyczepiałam na stałe – po prostu rozcięłam bocianie dzioby i włożyłam zawiniątko. Równie łatwo można je włożyć jak i wyjąć. Bociany z bobasami można wykorzystać na gazetkę wiosenną ( i tu mam nadzieję, że nikt nie oburzy się, że chcę propagować zabobony wśród dzieci. Moim zdaniem to pewna forma zabawy krążącymi opowiastkami). Według mnie takie bociany można wykorzystać do bajkowych gazetek, czy na żartobliwą gazetkę z okazji dnia dziecka. Myślę, że i wy wymyślicie dla nich jakieś zastosowanie. 
Pozdrawiam! :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz